View Single Post
Sitat av BillyIdle Vis innlegg
Jeg har min pfSense direkte mot mediakonverteren, og får ikke noe liv i TV-boksen. Har satt opp static route, og klarer å pinge mot adresse på 172.21.x.x fra LAN, uten at det hjelper. Kan du forklare hvordan du har satt opp pfSense?





Er du sikker på at du har fått ny firmware? Beskjeden om at den ikke får kontakt med TMS fikk jeg kun på den gamle firmwaren og ikke på den nye. Den nye har dessuten ikke en sånn progressbar. Har du det fortsatt på din?
Vis hele sitatet...
Første gang kom jeg inn i et meny-system og den sa den hadde funnet ny software. Den lastet ned denne, og har ikke gjort det siden. Har heller ikke kommet inn i denne menyen. Jeg har fortsatt progressbar, og det står "connecting to altibox for the first time, may take 5 minutes". Tar jeg strømmen på dekoderen bruker den lang tid til å komme med "TV Service currently unavailable", men om jeg bare slår av med fjernkontrollen hopper den dit fort, uten TMS feilmeldingen.

Ser den snakker med 172.21.33.10 og CLASSIC-STUN utveksling med 213.167.*, uten at det ser ut som den kommer noen vei der.