View Single Post
Trådstarter
14
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det er et fenomen som kalles nocebo, som er veldig sterkt. Dersom du forventer de samme smertene etter å ha tatt medisinen og kjenner etter, vil du forsøke å bekrefte hva du alt tror. Du vil som et resultat av dette i mange tilfeller merke at medisinene ikke fungerer. Jeg prøver ikke å si at jeg ikke tror på at du har vært uheldig med smertestillende, men du bør være forsiktig med å ha et negativt syn på de nye du prøver. Dersom du har et negativt syn på alt nytt du prøver vil kanskje ingenting fungere tilfredsstillende.

Ellers kan det jo være mulig i ditt tilfelle å anskaffe seg medisink cannabis som siste-utvei dersom ingenting annet fungerer, om du har lyst. Det er ganske mange med smerter som har god bruk av det. Du vil dessverre måtte fly til amsterdam og tilbake hver tredje månede, noe som kan bli dyrt.

Jeg ønsker deg lykke til og håper at ting blir bedre for deg, det blir som regel det.
Vis hele sitatet...
Skjønner poenget ditt. Men dette er vel første gangen jeg ikke har hatt tro på smertelindring, så tviler på at dette er tilfellet her.
Itillegg viser som sagt gen testen at de fleste smertestillende ikke tas opp i kroppen min men bare går rett gjennom. Og da får man jo ikke effekt.

Tror ikke jeg all prøve palaxia da det står at den kan føre til galleveispasmer og frarådes hos de som har sphinkter of oddi dysfunction. Får se hva legen sier nå...

Å dra til et annet land hver 3dje måned er uaktuelt, har 3 små barn. Ønske ingen rus eller godfølelse, vil bare få en smertelindring som fungerer.
Men takk for alle som har prøvd å hjelpe med tips og råd
Sist endret av MSC86; 1. august 2017 kl. 15:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.