View Single Post
Trådstarter
14
Sitat av fxxked Vis innlegg
Ketamin er dissosiativt etter hva jeg har fått med meg, hvor kommer smertene dine fra? Dersom de kommer fra betennelser er muligens NSAID veien å gå, evt om du må få de stereoide. Er det fantomsmerter fra fysisk skade eller andre nerveproblemer er jeg usikker på hva som er veien å gå.
Vis hele sitatet...
Som jeg skrev over så har jeg flere ulike typer smerter. Men det som jeg har mest behov for å smertelindre er pga galleveiene mine. Har en sykdom /feil i galleveiene som fører til opphopning av gallesyre og noen ganger bukspyttkjertelbetennelse. Vet ikke hvordan jeg kan forklare smertene, men er i brystet og ryggen og føles ut som noen står oppå brystet mitt. Er vel smerter i lever og galleveier vil jeg tro.
Har også mye leddsmerter pga reumatisme. Går på biologiske medisiner(remicade) men tåler ikke nsaids, ei heller hadde det effekt da jeg tålte det og tok det jevnlig etter legens anbefaling.

Sitat av Viking85 Vis innlegg
Lyrica(pregabalin) eller neurontin(gabapentin) funker på meg meget bra mot smerter i rygg.

Merker som deg meget lite effekt av opiater og må opp i 'heavy ++' doser for noe som helst effekt.
Vis hele sitatet...
Skal sjekkes ut! Takk
Sist endret av MSC86; 1. august 2017 kl. 13:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.