View Single Post
Sitat av MSC86 Vis innlegg
De verste smertene er at jeg har en sykdom i galleveiene som heter sphinkter of oddi dusfunction, det fører noen ganger til pankreatitt(betennelse i bukspyttkjertelen). Smerter i brystet, bak inryggeb og følelsen av at man ikke får puste.
Har også Bekhterev og mye leddsmerter.
Sliter også veldig med bihulene noe som fører til daglige kraftige hodepiner, heldigvis er det noe bedre nå pga kortisonpreparater.
Har gått mye på nsaids før pga betennelser i ledd, og desverre tåler jeg det ikke lenger. Tåler heller ikke kodein eller Tramadol pga galleveis-smasmer, men det har jo uansett ikke effekt så har ikke noe å si sånn sett.
Er så dårlig i engelsk, så skjønner lite av det jeg leser om smertelindring på engelsk desverre. De beste artiklene er jo ofte på amerikansk og engelsk

Vet ikke om botox kan hjelpe, men skal spørre legen. Takk for innspillet og at du vil hjelpe
Vis hele sitatet...
Botox vil nok ikke ha virkning for heller ikke nerveblokader, smerteklinikk er nok den riktig veien for deg og gå. Siden du nevner at det er ferietid og vikarlege så kan du høre med han om ikke han kan ringe sykehuset og snakke med anestesilegen på vakt. Vil tro at han kan være behjelpelig med gode råd.