View Single Post
Sitat av hallo'der Vis innlegg
Ja ok, men da burde du seponere rivotrilen over tid. Fordi man blir jo så omtåka i hodet, at man ikke vet hva som er best for en selv lengre. Hvertfall i store doser som 2mg.

SSRI burde egentlig være nok for å ta vekk det verste av tanke kaos, få mer motivasjon, etc etc. MEN, man må jo også ville gjøre endringer i livet, som trening, kosthold og søvn. Og ta tak i det som egentlig plager deg? var det ikke omsorgen for barna dine eller noe sånt?

Utslitt er man ja, og det er jo ikke så rart når du hele tiden har negative tanker i hodet ditt. DET blir man utslitt av....

Burde finne noe av interesse, snakke med noen, etc etc. SSRI hjelper deg bare med å starte med det på en måte..

Fiks deg heller valium eller sobril istedet for rivotril, da du ikke har epilepsi, og heller en form for depresjon med angst etc etc.

Burde absolutt snakke med noen for å få ut tanker, og få motivasjon.
Itillegg lese selv hjelps bøker om emnet, og selvfølgelig tro at du klarer dette. Det er jo det viktigste! At du SELV vil og vet at du klarer det.

Det er jo bare deg selv som kan hjelpe deg selv - hehe klisje... jeg vet... men det er faktisk det...

Har vært igjennom samme dritten og vet hva jeg snakker om......

10 år brukte jeg på å forstå hva som er best for meg selv....

my 2 cents.

Lykke til!!
Vis hele sitatet...
Jeg vet hva som er best for meg, men jeg vet ikke måten å gjøre alt på.
Jeg har kun ett barn, og ho kan jeg dr når jeg vil. Ho kommer hit etterpå. Problemet er jo at når jeg er for dårlig, skal ikke ho se meg, så det er endel savn der. Jeg har lasted ned noen lydbøker og masse meditasjons linker.
Tidligere skrev jeg at Sobrilen ikke hjelper meg i det hele tatt. Ikke engang Stesoliden. Jeg har snakket med psykologer, psykiatere og hele helsevesenet i alle år. Snakka meg ferdig om veldig mye. Nå må jeg få tablettene ut av kroppen, og til det trenger jeg hjelp. Derfor havner jeg nok på et sykehus.
Ja jeg er helt tåkete i hodet hele tiden jeg. Det jo ikke klart. Tror det er fordi jeg er konstant urolig