View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tusen takk til alle som har svart meg. Spesielt takk til KjemikalieX! Jeg gikk til Bakkegaten som du foreslo, og der fikk jeg sove en natt.

Jeg gikk også til leiligheten tidlig på morgenen etter. Alt lå slik jeg forlot det, og jeg grabbet med meg alt rotet. Huseier sa han hadde tatt bilde av alt, så bevisene er jo ikke borte. Men jeg fikk pakket en sekk med klær, tatt med meg penger.

Jeg gikk opp i skogen ved Fløibanen. Etter å ha trasket en stund utfor stien, fant jeg et "telt". Eller en gapahuk, vet ikke helt. Det var ingen der, så ganske forlatt ut. Mye rot utenfor. Men det var tørt inni.
Satte meg der og drakk av alkoholen jeg tok fra leiligheten min. Dopet meg til jeg sovnet der.
Dagen etterpå kjøpte jeg meg mat, og gikk tilbake til teltet.
Jeg ble faktisk der et par dager, til jeg hadde røyket opp greiene mine, og drukket opp alkoholen.

Fikk sove hos Bakkegaten igjen, før jeg gav meg og ringte huseier. Han sa han ikke skulle anmelde meg, om jeg bare dreit i å komme tilbake til leiligheten. Han sa jeg kunne komme å hente resten av tingene mine (klær, for det meste). Så jeg hentet noe, men lot mye graps ligge igjen.

Jeg ringte kompisen min (dealeren) og sa jeg ikke ville bli anmeldt, så jeg fikk bo der en stund. Måtte innom nav og fortelle at jeg ikke har bosted lengre. (går på sosial stønad).

For å gjøre historien kort, så har jeg fått rom på hospits. Bor nå her. Livet suger hardt. Ruser meg enda. Bor blant andre rusmisbrukere. Nettene suger enda mer. Mye bråk, mye utrygghet.

Har ikke kontakt med familie, så kan ikke krype til det korset.

Takk for svar alle.