View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Så ingen i Trump-teamet har hatt kontakt med Russland, og dei i Trump-teamet som hevder å ha hatt kontakt med Russland lyger for senatet? Det å lyge på seg ein skandale framstår som smått merkelig for meg.

Eg forstår heilt ærleg ikkje oppførselen din. Er lojalitet til Trump så viktig at det er verdt å ignorere reelle problem for å unngå å sværte Trump?
Vis hele sitatet...

Jeg bryr meg nada om Trump. Jo, hva så? Det har de sikkert hatt på lik linje med en haug andre amerikanere, Hillary & co blant annet. Hvorfor skal det være noe større sak at Trump sitt team har hatt kontakt med russere? Er det ikke normalt å ha samtaler, ja også uoffisielle, med andre statsmakter? Hvilke problem mener du jeg ignorer? Det er ingenting jeg heller vil enn å se sannheten printet i store blokkbokstaver på forsiden av et hvert elitemedie Jeg bryr meg i grunn meget lite om både Donald og Putin, men når en så stor del av befolkningen lar seg lure trill rundt av en gjeng utspekulerte amerikanere tar jeg til orde selv om jeg ikke har 15+ år med diskusjonserfaring som deg. Når det er lite bevis/kilder å linke til fordi de samme folka styrer mediene og Google's søkemotor endringer som plasserer negative omtaler av usa og dens elite bakerst i resultatene så er det vanskelig å linke til alt jeg sier og alt du ønsker svar på. Du kan jo bare se her hvordan de driver å endrer hva du får opp! https://www.theguardian.com/technolo...vil-suggestion


Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nåh. her er det du som kjem med påstander. Du bør kunne underbygge påstandane, ikkje be andre google dei for deg.

Forøvrig googla eg hillary crimes. Eg finn t.d. saker om at FBI bekrefter at dei ikkje har funne noko som er så kriminelt at det burde vore tatt ut tiltale for det. Påstår du at du har betre kompetanse enn FBI på amerikansk lovverk og påtalepraksis? Dette tar for seg litt av kritikken.

Det er skilnad på kritikkverdig og straffbart...
Vis hele sitatet...
Noe så basic som at Hillary er kriminell bruker jeg ikke tid på å lete opp for andre da det som sagt er såpass basic at man burde vite litt generelt om det før man tar en diskusjon det er sannsynlig at det kommer opp.

Hvis du leser min forrige post så ser du også at jeg sier FBI de siste årene mer eller mindre har vært løpegutter for demokratene, så klart tar ikke dem ut tiltale mot deres fuhrer. Dessuten så snakker du fra stumpen, FBI har sagt Hillary skulle vært fengsla (les link under), men de er fortsatt ikke interessert i å gjøre noe med det fordi de som faktisk styrer landet (les, ikke presidenten) ville tatt knallhevn. De jobber med andre ord ikke nøytralt og de regelrett juger til tider (se bare på Comey-høringen). http://www.yesimright.com/fbi-quietl...xxxxxxxxxxx=im. Prøvde å lete etter et elitemedie å linke til men de skriver åpenbart ikke om slikt med mindre det er Trump eller Putin som omtales negativt!
Selvfølgelig påstår jeg ikke å kunne det amerikanske systemet bedre enn FBI, men jeg påstår som nevnt at de ikke jobber helt unøytralt og at jeg kan nok til å vite om det hun har gjort kvalifiserer til fengsel eller ei.... dersom hun noen gang blir tiltalt, men alle vet at det ville endt karrieren(e) til de(n) som tok ut tiltale. Dette kvinnemennesket donerer landet vårt hundrevis av millioner til forresten, midt under en valgkamp! Skal tro hva slags tjeneste vi ønsket i retur fra hun denne gangen.

Hvis du enda stiller spørsmålstegn til hvorfor jeg hater den dama kan du gjøre som journalist David Bresnahan (han er utrolig nok enda i live!!) og undersøke omstendighetene rundt drap av mange titalls personer som har hatt med Clinton-skandaler å gjøre (les: drap av de som var på motsatt side av hennes).
"“Nobody out there was putting it all together,” he said. “If you look at one scandal, you’ll find one dead guy. When you investigate all Clinton scandals, you find similarities, you find common tactics, you find common actions and you find dead people.”"

Hun løy som kjent til kongressen når hun forklarte seg om den private emailserver-skandalen, tja også var det Bengazi 2012 da, også skal vi se hva skal jeg ramse opp next... tja kanskje hvordan hun IGJEN LØY når hun forklarte seg om Bengazi i ettertid, så var det disse lekkede mailene som beviste at hun bevisst solgte våpen til terrorgrupper i midtøsten og jeg kan fortsette i sikkert 20 minutter til... fjerne grunnlovsparagrafen som sikrer yanksa rett til å eie våpen vil hun å...

Tror du ikke på at hun er korrupt så kan du lese deg opp på hvordan hennes kampanje ble varslet av det hvite hus før email-skandalen skulle etterforskes! masse tid til å skjule spor med andre ord! Mens hun var Secretary of State så hadde HALVPARTEN av de hun hadde møter med donert til clinton foundation på forhånd. ja nei, tldr: liker man denne dama er sinssykavdelingen neste stopp, kanskje man møter på henne!