View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det jeg prøver å si er at alt tyder på at jeg fungerer veldig godt sosialt, jeg vet at vi vil ha en bedre samtale vis jeg ser deg i øynene å nikker på hodet imotsetning til å stirre i bakken, jeg vil bare at du ska føle deg forstått. Dere skjønner hvordan linja blir tynn mellom manipulasjon å bare være hyggelig veldig fort. Alle manipulerer, enkelte er mer bevist på det enn andre, du kjenner garantert noen som nikker mye på hode? de vet kansje ikke det selv men det er et nyttig verktøy.

Jeg manipulerer deg til å føle deg forstått, noe galt med det? å nei, du kan ikke se om noen bruker kroppspråk, den lo jeg litt av. Jeg tror ikke min måte å sosialisere meg på er mindre genuin en deres fordi jeg leste litt under oppveksten. Søker du "How to social skills" tyder det vel mer på at du vil yte bedre i sosiale situasjoner, bli bedre rundt mennesker, noe som ikke er en dårli ting, verken for de rundt deg eller deg selv. Kan du lese menneskene rundt deg så vet du om noen er ukomfortabel eller helst vil være ett annet sted, da ved hjelp av åpent kropspråk å inkluderende språk kan du hjelpe dem slappe av å føle seg tilfrets, mange gjør dette ubevist, ikke meg.