View Single Post
Av de rusmidler jeg har hatt sex på, så synes jeg cannabis (sativa vel og merke) har vært det beste, i den forstand at jeg kunne holde på en stund lenger en vanlig.
Har dog driti meg ut og røyket meg sofastein på indica hasj og det var ikke helt "my cup of tea". Joda jeg kunne jo holde på en stund, men engasjementet var absolutt ikke på topp. Ble fort sliten og jeg ville for det meste ligge underst. Alt i alt en kjedelig opplevelse.

Alkohol er absolutt det verste rusmiddelet jeg har hatt sex på, men det kan ha noe med at jeg i utgangspunktet hater alkoholrus. Har aldri vært borti mer upersonlig sex en fyllesex.

Der stopper vel i grunn min erfaring med sex (med andre) under innflytelsen av rusmidler, jeg har funnet ut at jeg trives best edru i senga. Sex er imo. en rus i seg selv som bør nytes uten stoffer som kludrer til opplevelsen.

Har dog hatt et par merkelige/interessante "enmannsknull" under innflytelsen av LSD. Sist gang endte jeg opp med å stå foran speilet og nappe laks i flere timer, hvor speilbildet var "center of attention". Utrykket "sex med meg selv" har fått en helt ny betydning for meg etter det.
Sist endret av Person_navn; 8. mai 2017 kl. 18:12. Grunn: faen å mye finpuss det ble