Tråd: Sobril heaven
View Single Post
Sitat av zondar Vis innlegg
For min del må jeg opp i 25mg for å kjenne noe, men dette er jo individuelt, og kommer kanskje ann på hvor mye angst du har.. du kan jo teste hjemme en kveld,før du medisinerer deg for å dra ut..men 10mg sobril er ikke store greiene..to glass vin kanskje
Vis hele sitatet...
Planen var at man skulle prøve det en kveld for videre evaluering, men er kun 3 uker til man skal sette i gang med det som trigger angst. Har et sterkt ønske om fullføre det som skal gjøres 1 gang i uka fram til september.

Vin utgår Alkohol fører for egen del til forhøyet angst. Drikker særs lite alkohol.

Sobril er vel mildeste benzo man kan få? Tviler på at Xanax og Vival f.eks i det hele tatt vil bli vurdert. Kan forsåvidt komme til en løsning med lege at man henter ut ukentlige doser. Hva vet jeg

Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Hvor mye Sobril har du tilgjengelig? Ville iallefall tatt 20mg, du vil uansett ikke bli borte av så liten dose.
Vis hele sitatet...

Fikk med meg kun 10 mg. Det de hadde på legekontoret. Skulle egentlig få 5 mg. Men det var de tomme for. Blir uansett ikke prøvd før neste onsdag pga urinprøve.

Har selv meldt meg opp til det pga ønske om sertifikat. Legen er åpen for innspill. Så setter stor pris på svar i tråden Er jo helt uerfaren med medisiner og angst.
Sist endret av Hei-Det-Er-Meg; 28. april 2017 kl. 20:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.