View Single Post
Det definitivt VERSTE! med legaliseringsdebatten om cannabis er de hælvettes tullingene som skal få det til å høres ut som mirakel drug nr 1. Ja, det har som vi vet pr nå mange veldig gode medisinske effekter. Selv om det har de siste årene kommet mye god forskning på cannabis, så trengs det MYE mer forskning for å fastslå om det er så godlike som mange skal ha det til å være.

Hoved argumentet jeg bruker MOT cannabis er ruskjøring, som jeg frykter kommer til å bli et enormt problem. Her trengs det også mye mer forskning da det KAN være påvist at NOEN faste røykere (les, innrøykt som faen) kjører like bra og om ikke bedre i cannabis rus. Dette kan jeg med personlig erfaring si at definitivt ikke gjelder alle.

For ordens skyld, det siste halvannet året har jeg røykt cannabis nesten daglig for medisinske grunner, og har brukt det rekreasjonelt ved flere anledninger fra tenårene og opp til nå. Så ja, jeg er for en regulert legalisering av cannabis og forøvrig alle andre rusmidler.

Tl;dr: Trengs MYE mer forskning rundt dette som vi forhåpentligvis vil se MYE av i fremtiden da Ameriken har løsnet på lovene rundt dette da Colorado "flyter-over" av lovlig cannabis. Ruskjøring vil sannsynligvis bli et større problem,

Ville adde en liten ting til men edit tiden gikk ut: Men for guds skyld, om/når dere skal fronte cannabis, fortell heller om alle positive egenskaper (og forsåvidt noen negative for å få det til å virke som du har innsikt) istedenfor å bash andre rusmidler så jævlig. Basic salgsteknikk. Sporet litt av men ville få det ut :-)
Sist endret av AnanasExpress; 25. april 2017 kl. 11:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.