View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Støv er ein type. Det er utelukkande eit lokalt problem. Du har andre ting, som CO2, som i svært liten grad er lokalt problem, men i svært stor grad er eit globalt problem.
Vis hele sitatet...
Nå er det da hovedsakelig norge vi diskuterer.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Eller i byer med biltrafikk. Det generer ikkje små mengder støv. Støv frå industrien er relativt mykje enklare å handtere, gjennom t.d. fukting av massane som avgir støv. Det er ikkje trivielt, men det er enklare.
Vis hele sitatet...
Narvik som lider av dette problemet mest her til lands mener dem sliter med å holde dette under kontroll pga store mengder jern malm som kommer gjennom byen, men det skal så sies at du har rett i det med biltrafikk ettersom det er selve grunnen til at støvet blir flyttet.


Sitat av vidarlo Vis innlegg
du har fortsatt veldig store områder som ikkje er dyrkbare (for kort på fjell t.d.), som utmerka godt kan byggast vindturbiner på. Om du ser på eit kart over t.d. Nordhordaland så finn du store slike område.
Vis hele sitatet...
Antar da vell at der en dyrepopulasjon dær å?

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Vi er så tynt befolka land at det er ikkje eit plausibelt behov for dei områda til befolkinga dei neste 50 åra. Og skulle behovet melde seg eg er det uproblematisk å demontere vindturbiner igjen.
Vis hele sitatet...
Har du fått med deg hvor mye større den norske befolkningen har blitt på 50 år? 50 år går veldig fort, bare se på hvor mye av de norske skogene som er igjenn den dag idag iforhold til hva det var for 30 år siden. Mesteparten av skogenene som har blitt rasert er blitt rasert for å bygge nye boliger, industri osv.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kva baserer du det på? Offshore vindfarmer har begynt å dukke opp i komersiell skala i Europa.
Vis hele sitatet...
Igjenn, dette er norge vi snakker om, Men uansett. Om jeg ikke tar helt feil så er norge veldig opptatt avå ta vare på marine liver våres. Det er bevist at vindturbiner som står i havet forstyrrer/kan forstyrre marine liv til større grad. ( mulig jeg tar feil den dag idag men dette var casen for 10 år siden)


Sitat av vidarlo Vis innlegg
Og når det kjem til kjernekraft så er det hinsides trygt allereie. Det er langt fleire som døyr av t.d. støvutslepp frå fossil energiproduksjon.
Vis hele sitatet...
Nå snakket jeg om fremtiden og ingen vet hva den bringer så muligheten for stabile, trygge og ufarlige atomkraftverk er det.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er langt fleire som døyr av t.d. støvutslepp frå fossil energiproduksjon.
Vis hele sitatet...
Ja det stemmer.
Sist endret av xtyranthl; 8. april 2017 kl. 11:41. Grunn: Leste argumente feil.