View Single Post
Sitat av Mxzyzptlk Vis innlegg
For å spørre et vesentlig spørsmål. Hvor i landet bor du? Er det landlig\ruralt? Bysentrum?
Vis hele sitatet...
4 av 6 adresser jeg har bestilt til har ligget veldig sentralt hvor av 2 av dem lå ikke lengere unna en 3 timers kjøretur fra hovedlageret til bedriften jeg bestilte fra men det kom over en uke forsinka.

Når du mottok den skadede pakken.. ble denne signert for av deg før du åpnet og tok ut varene? Var dette på et pick up point \ butikk? Husk at når du mottar gods\pakke så er det ditt eget ansvar å påpeke og få registrert eventuelle avvik FØR du signerer for produktet.
Vis hele sitatet...
Ble levert på døren av postnord. Ansatte som leverte var ikke mye hyggelig spesielt ikke når jeg spurte hva i svarte jeg skulle gjøre med en flatklemt pakke, da fikk jeg beskjed om at det var ikke demmes ansvar og siden jeg signerete før han tok pakken ut av bilen var det ikke mye jeg fikk gjort etter der siden han bare dro. (lærte meg en lekse dær på at jeg aldri skal signere før jeg har sett pakken)
Fikk da ordenet dette med å kontakte bedriften som jeg hadde bestilt pakken fra.
Sist endret av Myoxocephalus; 7. april 2017 kl. 10:20. Grunn: fiksa en quote