View Single Post
For å spørre et vesentlig spørsmål. Hvor i landet bor du? Er det landlig\ruralt? Bysentrum?

Postnord opererer som det billigste alternativet i det norske markedet noe som gjennspeiler seg i både kundeservice og andre forhold.

Det er bedre for deg å forholde deg til kundeservice hos firmaet du har kjøpt varene fra siden det er de som har forpliktet seg til å fremføre varene på adekvat måte ihht. avtale mellom deg og dem.

Når du mottok den skadede pakken.. ble denne signert for av deg før du åpnet og tok ut varene? Var dette på et pick up point \ butikk? Husk at når du mottar gods\pakke så er det ditt eget ansvar å påpeke og få registrert eventuelle avvik FØR du signerer for produktet.

Kundeservice ses på av mange som et nødvendig onde.. men vær klar over at kundeservice for folk som driver med billigløsninger mot privatkunder er ansatt der for å sørge for at firmaets interesser ivaretas på best mulig måte. Selv om det fører til forbannet sluttbruker\kunde.

Når det gjelder utkjøring av varer til den og den og den tiden så er ikke annet svar enn at distribusjon er rutetilpasset og fungerer ikke som noe som skjer daglig ut til alle landets kriker og kroker hvis man ikke betaler spesifikt for det.
Sist endret av Mxzyzptlk; 7. april 2017 kl. 10:03.