View Single Post
Heisann folket! Har nå lenge irritert meg over et spesifikt logistikk firma i noen år. Et firma som tydeligvis har fantastisk kundeservice men det firmaet gjør vist aldri jobben sin onkli så lenge det gjelder denne spesefike kunden, altså meg.

Jeg har lagt inn totalt 6 ordere opp gjennom årene fra bedrifter som bruker PostNord, og hvær bidige gang så er det problemer med leveringen. Det jeg har opplevd er at 4 gangner så kom pakkene veldig mye senere enn det den skulle (snakk om over 1 uke) 1 gang kom pakket fram skadet og veldig åpenbart at dette skjedde under transport siden den nesten var flatklemt (dette tok dem null ansvar for) og nå det nyeste spetakkelet. Ringte demmes kundeservice igår ang en pakke som ligger på lager 45 min fra der jeg bor, Igår fikk jeg beskjed at den skulle ankomme idag, men når jeg våknet imårrest og sjekka sporinga var den ikke flytta seg en cm. så ringte da tilbake til kundeservice og fikk beskjed om at den kunne dem ikke lever før på tirsdag og det blir for teit med tanke på at man betaler jo tross alt for at den skal bli levert.

La det også merkes at hver gang jeg har bestilt så har det vært til forskjellige adresser og landsdeler.

Mitt spørsmål til dere : Hva er deres erfaringer med post nord? Er det bare jeg som har problemer hvær bidige gang? Og hvorfor velger norges største nettbutikk å bruke et logistikk firma som dette?