View Single Post
Sitat av Tommel Totter Vis innlegg
Usaklig digresjon: tallerkener trenger da verken være flate eller runde?

https://www.google.no/search?q=firka...=lnms&tbm=isch
Vis hele sitatet...
Hehe, sant

Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
De troller ikke, desverre. Det er noe med at de føler seg spesielle fordi de "har-forstått" noe alle andre er blind for, eller er for indoktrinert av systemet til å klare å fatte at de har ullen dradd over øynene.

Jeg har sett mange av videoene til "flah earh" informantene, vil ikke si jeg er flink til å analysere filmer, men, de er ofte satt opp for å lede publikum, ikke for at folk skal kunne komme fram til egne meninger etter objektiv informasjon.
Det første jeg merker det på er musikken som ofte setter en dyster stemning, at de gjør narr av "globetards", forvirrer inforrmasjonen rundt/om globeterorien med å stille spørsmål som er umulig å svare på når de selv ikke aksepterer vitenskap på 7kl nivå og så kommer med forklaringer du bare kan akseptere vist du ikke forstår vitenskap over 7kl nivå.
Jeg har en jeg er glad i, som jeg ikke var klar over trodde på slikt nonsens før lang tid etter vi ble kjent. Jeg har helt gid opp. Vet ikke om jeg er en dritsekk for ikke å akseptere slike meninger, men jeg klarer ikke å la det bli en del av livet mitt.
Vis hele sitatet...
Uff.. Det er som å diskutere med Religiøse, dem finner stadig på påstander som er vanskelig å finne svaret på som du kanskje kan se ifra mine poster.

Men at du er drittsekk fordi du ikke aksepterer dems meninger er helt på jordet, fakta versus idioti/ignoranse ? Hvorfor skal man akseptere noe slikt ? Istedenfor å bare akseptere synes jeg en først å fremst skal prøve å lære dem fakta, forklare hvorfor og forsøke å få dem til å forstå. Jeg er i denne fasen selv og prøver å lære meg hvordan debattere bedre med religiøse.. er jammen ikke lett og jeg kan bli oppgitt og sinna men alikevel da er det bedre å ta seg tid til å finne bedre måter og også finne frem fakta enn å eksponere sinne, da kommer man ingen vei.

Men så spør jeg; Hva om man ikke kommer noen vei selv om man har prøvd alt dette? Kan man da konkludere med idioti og total ignoranse og si dette til personen man har prøvd å forklare dette til ?
Sist endret av Solarfields; 3. april 2017 kl. 22:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.