View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Sitat av Underklass Vis innlegg
400 mg vil etter min mening absolutt gi en kraftigere rus enn 200 mg. Påstanden din kan settes på spissen: Det er ikke noe forskjell på et halvt gram heroin og ett gram heroin.
Vis hele sitatet...
Det virker ikke som om du har peiling i det heletatt.
Heroin og MDMA er 2 helt forskjellige ting som fungerer helt forskjellig på hjernen.

Påstanden om at 200mg MDMA ikke gir en veldig mye heftigere tur enn 400mg er veldig logisk.
Fordi MDMA fungerer slik at du tømmer stoffer som er lagret i hjernen fra før av. Når det er tomt så er det tomt.
200mg og en redose på under 100mg er mer en nok til å tømme serotonin lageret ditt.

Anbefaler TS absolutt ikke å grille skallen med 400mg MDMA. Det vill bare gi en jævla bedriten nedtur, mest sannsynlig helt absurde halliser og i verste fall skade hjernen

Husk at man kan faktisk bli imun mot MDMA for alltid. Det vill jo vært drit kjipt å bruke opp en så god ting som MDMA, derfor anbefaler jeg å finne en dose som passer en (i de fleste tilfeller rundt 150mg og en redose) og holde seg til det, og ikke bruke mer enn 5 ganger i året.

Og anbefale noen 400mg MDMA bare dumt..

Sitat av Underklass Vis innlegg
400 mg vil etter min mening absolutt gi en kraftigere rus enn 200 mg.
Vis hele sitatet...
Min teori på at du mener 400mg er så mye bedre enn 200mg
er at du har grilla reseptorene dine såpass mye med så høye doser at 200mg ikke gjør susen lengere
Sist endret av Alge; 27. mars 2017 kl. 14:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.