View Single Post
burde vært möderatör
489
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
This!
My man! The red pill is strong!
Kunne ikke sagt det bedre selv.

Jeg ville ikke lagt til den corny quoten på slutten av innlegget thou, selv om det stemmer.
Vis hele sitatet...
*high five*
Hehe jeg vet det er corny, men jeg klarte ikke dy meg. Hele denne tråden er tragikomisk

Sitat av Marori Vis innlegg
Hjelpe meg, hvordan VET du det? At han mest sannsynlig ønsket å drepe seg selv? for en ting å si! Det er tonnevis av godt voksne mannfolk som elsker å se kjærringa si bli knulla av andre mannfolk, både sterke og tøffe krigere, og tøffelhelter, og alle in between. Du bare sier "alpha males! alle andre er cucks!" som om det er et slagord, bare fordi det ikke er DIN fetisj, og du måtte like å heller være sjefen.
Vis hele sitatet...
Jeg VET ikke om han ble suicidal av å se dama si bli pult av bestekompisen sin, men det er ikke usannsynlig. Spesielt ikke mtp. hvordan han whina og ynket seg i etterkant av hva som skjedde. At det finnes "tonnevis" av sterke og tøffe krigere der ute som liker å bli cucked tror jeg ikke på. Cucking er en fetish for svake menn som ikke klarer å tilfredstille eller kontrollere damene sine. I stedet for å la dama være utro med tillatelse bør de heller jobbe for å forbedre seg selv, enten i senga eller utenfor avhengig av hva deres mangler er.

Sitat av Marori Vis innlegg
Verden er ikke så svart og hvit at mannfolk=dominante, og jenter=submissive. Heller er det så enkelt at submissive=svake. Noen jenter bærer buksene i forholdet og vi trenger ikke være de som ler og håner av mannen som om det 1800-tallet. Jeg kjenner mange som "liker" å være i forhold hvor jenta tar styringen. Jeg dømmer da ingen for det.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke påstått at verden er så svart hvitt som du skal ha det til. Ikke legg ord i munnen på meg. Og ja, disse vennene dine som liker å være i forhold hvor dama er sjef, de trives sikkert som plommen i egget. Helt til dama før eller siden mister lysten på å knulle dem fordi de er like attraktive som en sur kjøkkenklut.

Sitat av Marori Vis innlegg
For et hopp og ta. svake gener, jebus. Kanskje liker de typen fordi han er så jææævla kjekk og har muskler som en tanks, selvom han er sjenert.
Vis hele sitatet...
Hva annet enn svake gener og lav selvtillit kan være årsaken til at enkelte menn pæser kvinnfolket sitt rundt som en jay på nach?

Sitat av Marori Vis innlegg
Ja for noen idioter. De burde gjøre som du sier og finne en attraktiv alpha! Ikke noen som kan gi dem en trygg fremtid. *internet sarcasm*
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke sagt kvinner er idioter for å velge beta males som kan forsørge dem og være gode foreldre. Dette er gode kvaliteter! Disse kvinnene som ikke setter pris på mennene sine og ønsker å cucke dem, og mennene som frivillig går med på dette, DE er idioter

Sitat av Marori Vis innlegg
HJÆLPE meg, du avslutta ikke inlegget ditt sånn? Kanske du bare sette deg på sidelinjen og la folk som faktisk er interesserte i å komme med ordentlige råd gjøre det.
Vis hele sitatet...
Hahaha pass på så du ikke sprenger et blodkar eller to!
Sist endret av pappabetaler; 24. mars 2017 kl. 00:11.