View Single Post
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Din nåværende kjæreste høres ikke akkurat ut som tidenes mannemann
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du er sammen med en cuck, du kan like gjerne bare stikke fra fyren nå.
Vis hele sitatet...
For noe fordømmene sprøyt. Det er ikke alle jenter som er på leiting etter en skjeggete tømmerhugger.

Det høres ut som typen din har to tanker i hodet samtidig. På den ene siden er det "kinky sex", og på den andre siden er det "jeg elsker henne". Vi andre gjør det samme temmelig ofte også. Altså jeg tenker i banen av madonna-whore complex. Jeg tror vi blir bedre til å håndtere dette med alderen, (det er da hva jeg ser i omgangskretsen.) hvor vi slutter å spørre dumme ting som "hvor mange har du hatt sex med", eller "var pikken hans større enn min".
“Jeg vil'ke vite det Men jeg vil vite det, så både si det og ikke si det” som Karpe Diem (når de var unge) så fint sa det. Eventuelt finner vi ut at sex er naturlig, og at selvom de har elsket penere menn, så har vi elsket penere jenter og at det går helt greit.

Hovedproblemet med hele dette røret er uærlighet. Han “løy” til bestevennen hans med å late som han sov. Bestevennen hans “løy” ved å knulle deg. Du er ganske uærlig også med at bestevennen tror dere var utro, typen din vet du lyver til bestevennen hans. BTW du lyver til oss og deg selv (mer om dette lengre nede). Mye løgner på rundgang her, da er det lett å føle skamme og så skamme noen.

Han binder nok løgnene dine opp til det seksuelle og ikke det som ligger under. Jeg ser ingen problemer med om du er i åpne forhold, swingers, eller har en god gammeldags Romersk orgy. Men du har faktisk gjort noe veldig galt her. Du er høyst uærlig.

Sitat av Rusfrilover Vis innlegg
jeg var veldig usikker på om jeg ville dette.
Vis hele sitatet...
Sitat av Rusfrilover Vis innlegg
Jeg trakk meg med en gang vekk og la meg bort til typen sin side i stede.
Vis hele sitatet...
Sitat av Rusfrilover Vis innlegg
jeg var fremdeles ikke sikker.
Vis hele sitatet...
Sitat av Rusfrilover Vis innlegg
før jeg visste ordet av det så lå jeg der
Vis hele sitatet...
Sitat av Rusfrilover Vis innlegg
jeg går rundt med ekstremt mye skam.. men når kompisen hans er der så forsvinner denne skammen seg litt..
Vis hele sitatet...
Sitat av Rusfrilover Vis innlegg
Jeg vil heller ikke at det skal stoppe..
Jeg er så forvirret..
Vis hele sitatet...
Det er nesten som du sklei på en banan og så vips så hadde dere hatt sex.
Her gjør du 3 ting.
1 du forteller en historie om en kjæreste som er skurken.
2. Et forvirret offer for denne skurken, deg
3. En ny kjærlighet som ikke kan få lov til å spire. Bestevennen.

Klisje, ikke sant? Vi elsker kjærlighet vi ikke kan få. Viss det er et hinder der blir det ekstra spennende. Romeo & Juliet, Notebook. ah, pour me a glass of wine, jeg vil skrive en Bob Dylan sang.

DU er problemet i denne saken. Jeg vil anbefale deg å gå noen runder med degselv. legg fra deg offerrollen, skammen, og bli med i 2017, det er en ny og bedre verden der ute enn dette Cinderella complex greiene du driver med







(Til moderatorene: Jeg vet vi skal være snillere og ikke så elitiske i den nye og bedre utgaven av Freak.no. prøver meg på litt tough love her. Er det for hard kost, så bare slett innlegget)