View Single Post
Har selv slitt med psyken, og forsøkte både sopp, LSD, 5-meo-dmt og en del annet snacks. Masse opplevelser, ingen kur. Er min erfaring.
Husker også at jeg var like positiv til psykedelia som en nyfrelst gladkristen er til Jesus. På den tiden var det også mange fler her på Freak som mente psykedelia var løsningen på det meste, kanskje spesielt fordi noen av "guruene" her på bruket var urealistisk positive til tripping. Heldigvis har jeg lagt fra meg denne innstillingen, og virker som resten av gjengen her har et mer reelt syn på psykedelia i dag.

Om du på død og liv skal bruke noe , ville jeg anbefalt testosteron (dersom du er mann).
Økt selvtillit, konsentrasjon, muskelmasse kan gjøre underverker med selvtilliten, og det blir lettere å pule fine damer, noe som også kan gjøre underverker for en manns selvtillit.
Dette er dog ikke risikofritt, men som så mye annet er farene ofte sterkt overdramatiserte. Ville dog satset på å aldri gå av, kjøre lavdose på det jevne og litt høyere om sommeren. Få de barna du evt ønsker før du setter i gang.
Sist endret av stranger; 1. mars 2017 kl. 13:23.