View Single Post
Jeg er i lik situasjon som deg, det vil si jeg har prøvd alt mot mine psykiske plager og ønsker nå å prøve LSD eller fleinsopp. Jeg leter ikke aktivt etter dette enda, men jeg tenker på det så og si daglig. Veldig lite info på temaet. Ja det ble forsket mye på LSD på 60 tallet, men da først og fremst av CIA i USA, trenger ikke gå videre innpå hvorfor den forskningen ikke var spesielt suksessfull.

Men i løpet av de siste 10-15 årene er det forsket på dette igjen, fortsatt lite dog. Det er litt som gambling det her da det ikke finnes nok forskning enda. Men jeg forstår at du er desperat og at du ikke er en av de som er vettskremt alt som heter "narkotika" og ønsker en alternativ løsning.

Jeg har kun hatt visuals på diverse stoffer og har aldri fått trippet så jeg kan ikke hjelpe deg. Men du må han en "sitter", en som er edru og passer på deg. Hvorfor dette er viktig burde du ærlig talt vite da det er en av de første tingene du får høre når du beveger deg inn mot tripping osv. Og du må selvfølgelig ha greie på doseringer og bivirkninger.

Uansett ønsker jeg deg lykke til hva det måtte bli til og en tripprapport hadde vært stor bonus!

Sitat av freebird Vis innlegg
sorry men hva med og heller prøve og gjøre noe med problemet ditt istede for og mest sansynlig grave deg enda lengre ned med og begynne og ruse deg? begynn og løft vekter/gå tur og spis skikkelig så skal jeg love deg du får det bedre
Vis hele sitatet...
Sorry hva med å lese hva trådstarter skriver og svare i henhold til det? Så kan moralprekenen din og div være i behov for en som ikke er i midten av 20-årene og vet at rusmidler kan være farlig.
Sist endret av ZionRoad; 28. februar 2017 kl. 23:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.