View Single Post
Jeg har tatt fleinsopp 2 ganger. Begge gangene alene. Vil si at hvis du er en person som takler å ha sterk angst, og i det minste klarer å kontrollere sterk angst/stress til en viss grad i det daglige. Så er du mer rustet til å også takle en evnt bad-trip.

Jeg føler meg også mest trygg alene, så jeg valgte å ta det alene første gang og andre gang, for meg var det det rette. Og kommer til å ta det alene neste gang også (hvis det blir flere ganger) med mindre jeg finner noen jeg virkelig føler meg trygg på å ta det sammen med, noe jeg ikke tror jeg gjør. Du må lytte godt til følelsene dine, og gjøre hva som kjennes mest riktig ut.

Jeg vil si at jeg fikk en slags bad-trip, begge gangene, det gikk fra eufori første halvdel til et mørk sted neste halvdel av trippen, begge gangene. Men da gjelder det å velge å ikke grave seg ned i det som dukker opp.

Vil anbefale å begynne rolig, ikke tenk at du skal sette verdensrekord i tripping og bli et orakel eller noe sånt.
Du kan åpne dører du ikke vil åpne. Enlightenment er ikke nødvendigvis en god ting... det er ikke sikkert at du forstår hva det går ut på.

Jeg så klippet med Seltzer, og for meg så var det helt merkelig å se hvor uberørt han virket av det...

Det kan være en himmelsk opplevelse å komme ut av helvete, hvis det skjer. For meg så kjennes det litt ut som en mild følelse av å bli født på nytt etter trippen.

Ps. Er ingen ekspert...
Sist endret av Spaceman; 28. februar 2017 kl. 23:12.