View Single Post
Om man tar riktig forhåndsregler, ikke skryter eller prater om bruket sitt og er bevisst på hvor og hvordan du oppbevarer stoffene er sjansen for å bli tatt forsvinnende liten. Da jeg begynte var jeg veldig forsiktig, men etterhvert som årene har gått har jeg innsett at det skal utrolig mye til for å bli tatt om man bruker normalt folkevett. Jeg har gått tilbake til å være ganske forsiktig med å prate åpenlyst om alt annet enn cannabis (jeg opplever at de fleste i det profesjonelle miljøet mitt er relativt åpen for cannabis) fordi konsekvensene av å bli tatt har blitt større, men jeg bruker fortsatt andre stoffer regelmessig, og føler ikke noe nevnevereig uro for å bli tatt.

I min erfaring er ikke politiet spesielt interessert i å ta oppegående mennesker som benytter rus. Jeg har vært på nachspiel der stoffer har blitt brukt og politet har dukket opp, og de har konfiskert det som lå åpenlyst og opprettet sak på huseier, men alle andre har fått være i fred. Jeg antar dette kommer an på hvem du møter og hvor du er i landet, da.