View Single Post
Sitat av moonlord Vis innlegg
Nei hold deg unna alkohol for all del, det var ikke ikke en anbefaling hehe den er faktisk verre en benzo, for den øderlegger deg fysisk også. Hun kommer ikke til å bearbeide deg, du er igjennom noe som vil gi deg en annen forståelse over andres lidelse og empati som hun vil lære godt av. Som sagt tidligere er ikke dette noe du har valgt selv og alle mennesker går igjennom et eller annet igjennom livet. En mor med hjerteinfarkt klarer heller ikke å være så mye mor som hun ønsker, men kan gi nok omsorg for det
Vis hele sitatet...
Vet du, du redda meg nå. Du hjelper meg så mye mer enn du aner selv. Tusen takk!
Når jeg tenker etter, har du jo helt rett, men når følelsen tar helt overhånd klarer jeg ikke å tenke sånn. Da bare ligger jeg og gråter. Ser på bildet av henne og ber om unnskyldning. Min psyke skulle aldri påvirke henne. Ho merker ikke noe når hun er her heldigvis. Ho spurte om jeg bare lata som om jeg var syk, siden ho ikke kunne se noe eller merke noe.
Ja jeg tenker også sånn, at når jeg kommer ut av det her, er jeg så mye sterkere, og jeg kan gi henne hele meg alltid. Ikke være avhengig av tabletter for å kunne klare noe som helst. Det er verdt det i lengden.
Jeg ser henne også 2 dager i uka da. Noen ganger 3, og vi koser oss masse når hun er her :-) Lager muffins og står på. Hehe..
Det er det med fornuft og følelser da vettu. Prøve å styre alt det midt i det kaoset her er ikke enkelt.
Foreløpig ikke tatt Sobril i dag. Har det helt ille, men helsike heller. Jeg må holde ut så lenge som mulig i alle fall