View Single Post
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Det funker ikke å bare koble til en random disk, du må bestille PVR fra Altibox for at det skal fungere, og da får du jo en harddisk gratis uansett Du kan jo prøve da, om du vil ha en disk som er større enn 500gb, men da må du bestille PVR via kundesenteret først.
Vis hele sitatet...
Ja jeg regna med det i grunn. Er ikke så nøye heller, ser vel nok på denne idiot-boksen uansett, hva med og så preike litt med sønnen sin i stedet


Sitat av Anonym102854 Vis innlegg
Noen som forresten vet om RB3011 støtter IGMP Snooping, sett at RouterOS ikke har dette..
Vis hele sitatet...
Etter et kjapt søk ser det ikke slik ut, kan jo hende at det lar seg gjøre på annet vis uten at jeg skal spekulere i det.
IGMP-snooping er jo strengt tatt ikke nødvendig heller, det funker jo fint uten. Det eneste som skjer er egentlig at noe av kapasiteten til nettverket blir "sløst bort" siden IP-TV'en vil altid bli sendt til alle klienter i samme subnet selv om de ikke har bedt om det.

Mine switcher har støtte for igmp-snooping, men jeg må si at jeg merker liten forskjell på om det er slått på eller ikke.
Sist endret av meitemark; 12. mars 2023 kl. 23:58.