View Single Post
Sitat av Remien Vis innlegg
utepaanordnes:

Ante meg at argumentet med propaganda ville bli brukt. Endel av disse eksperimentene eller observasjonene kan jo man gjøre selv. Kan jo også spørre at dersom månen er en lyskilde, hvorfor finnes det skygger i kraterene som befinner seg på månens overflate.

Alt bunner ned til viljen eller evnen til å si at man kan ta feil.
Vis hele sitatet...
'

Men vist de andre planetene er opplyst av NASA sine gigantiske batman lykter, kan det samme vere tilfelle med månen :P



Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Det måtte i såfall bli i konstant akselerasjon oppover, ikke konstant hastighet. Å akselerere et objekt på størrelse med en planet (flattrykt, men dog!) med 9.81m/s^2 konstant fremstår som langt dyrere enn å bare sende en og annen satelitt ut i rommet, altså. Men men, hva gjør man ikke for å kunne underslå noen raske kroner fra romfartsprogrammet.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg mente, konstant akselerasjon oppover. Ifølge hypotesen er den konstante akselerasjonen naturlig, så det vil ikke koste en krone

Det er jo heller ikke mulig å sende opp satelitter, vi eier ikke kunskapen. Istedet er det plasert radiomaster rundt om i verden for å lage ett "bakke basert" satelitsystem, for å lure oss til å akseptere at de bruker skattepengene de sier går til rommforskning på sølvtøy og kaviar.



Sitat av Fuglern Vis innlegg
Run, Forrest! Run!

Dude... Dama di har gravd seg ned i et massivt hull av konspirasjoner, som jeg tror kan bli ekstremt vanskelig å komme ut av. Om du ikke liker tanken på å ha en kjæreste, som helt oppriktig tror jorden er flat, burde du kanskje vurdere å droppe hele greia.
Vis hele sitatet...
Hun har selv sagt at hun er for dypt i kaninhullet og ikke kommer seg opp, jeg var jo ikke klar over dette i starten.
Dette er et tema jeg brenner for, jeg elsker å filosofere om alt fra biologi, astronomi, økonomi, peronoførsel osv. Men det blir ikke rom for det her.



Sitat fra Klovner i Kamp med Kaninkoker:
Man sier man skal lære så lenge man lever.
Så jeg lærte meg om hva dette harde livet krever.
At du tar deg selv i vare, at du tar deg selv i akt, for med gærne troll og
kjerringer må du være på vakt!
Regel 1: Hold deg unna alle damer som er sprø.
2: Røm unna før det er for seint og du må blø.
3: Ring kjappt til snuten, gå til innkjøp av kniv.
4: Bytt ut alle låser, start et nytt liv.
5: Slå av telefonen.
6: Steng deg sjæl inne
7: Aldri lukk opp døra hvis du trur det er en kvinne.
Hun kan kanskje virke snill og være pen og slank og fin,
men tro meg på mitt ord, hun koker din kanin, hun koker din
kanin, hun koker din kanin, tro meg på mitt ord, hun koker din kanin!
Sist endret av utepaanordnes; 12. februar 2017 kl. 22:11.