View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av LGDS Vis innlegg
Den må du lenger ut på landet med Kallisti, har vært medlem siden forumet ble åpent for almennheten og toleransen har sunket drastisk? Tenk dere litt om? Hvorfor skjer dette? freak kan brukes på mobil, nettbrett og pc. Men mindre og mindre bruker siden. Dette er fordi postene som ikke blir slettet rett og slett er kjedelige, uinteressante for folk flest utenom de 20-30 stk som sitter aktiv på chat. Skulle tro det var deres side. Freak er en plass uten ytringsfrihet til de grader.
Vis hele sitatet...
Igjen repeterer du påstandane dine. Jada, folk kan bruke nFF på mobilen. Men dei kan og bruke facebook på mobilen. Og facebook har overtatt mykje av kommentarfelta til media, og mange andre meir spissa diskusjonsforum.

Angåande kommentaren din om at vi har senka takhøgda, så trur eg den er veldig gal. Tvert imot har vi heva takhøgda markant, spesielt siste halvåret, og vi sletter ikkje ting fordi vi ikkje liker innhaldet. Vi sletter fordi kvaliteten er låg.

Det du kjem med her er prima eksempel på noko vi normalt vil settje strek over etter eit par innlegg; påstander utan snev av argumentasjon.
Sitat av LGDS Vis innlegg
Gir du meg et godt svar på hvorfor forumet ikke vokser av aktive medlemmer (tenker ikke på medlemmer som bare poster rus relaterte spørsmål) Grunnen er, dere har lagt dere på en linje som er politisk korrrekt og ødelagt hele freak i samme slengen.
Vis hele sitatet...
Det som forundrer meg er at du veit meir om nFF enn oss som driv nettstaden. Kan du komme med konkrete døme der vi har moderert på bakgrunn av meiningsinnhald?