Tråd: Steroider
View Single Post
Sitat av Playroom Vis innlegg
Har kjentfolk som kan hjelpe meg på treningsenteret, samtidig har jeg hørt litt på hva andre anbefaler. Jeg er ute etter en middels sterk kur med minst sideefects. Samtidig er dette et langtidsprosjekt og jeg har trent i mange år, og tenkt nøye over dette med sideeffects osv.
Vis hele sitatet...
jeg har aldri hatt noen side effekter...brukt alt mulig over 2-3 år i store doser....litt på psyken på trenbolone, den skal du passe deg litt for..og tren hosten da selvsagt, plagsom nok til at jeg kuttet det ut.

det som er ille er i starten kan være...når kroppen får seg en sjokk og psyken går opp og laaaaangt neeeed...trikset da er å gå av en uke og på igjen, gjenta det igjen hvis det blir for plagsomt så plutselig slutter kroppen å reagerere på det mer...

EQ, deca og winstrol er det aldri noe tull med...bortsett fra smerte i injeksjons stedet på winstrolen hvis for ofte, men den setter du kun 1 gang i uka..her trenger du aldri bekymre deg for gyno heller...iallefall uten høy deca dose..jeg har aldri merket noe sånt fra disse.....testo gjør meg oppblåst stor...mer bollekinn osv...usj
Sist endret av micke; 9. januar 2017 kl. 12:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.