Tråd: Steroider
View Single Post
Sitat av Raymond Vis innlegg
Kan absolutt ikke anbefale SARMs, testet en runde med det og fikk nada effekt. Mulig folk er forskjellige, men jeg hadde iallefall brukt pengene på noe annet hvis man skal gå den veien.

Følte jeg faktisk fikk mer effekt den gangen jeg kjørte en runde d-aspartic acid kombinert med Erase (godt mulig det var placebo, men uansett "mer" effekt enn SARMs)
Vis hele sitatet...
Sitat av Raymond Vis innlegg
Kan absolutt ikke anbefale SARMs, testet en runde med det og fikk nada effekt. Mulig folk er forskjellige, men jeg hadde iallefall brukt pengene på noe annet hvis man skal gå den veien.

Følte jeg faktisk fikk mer effekt den gangen jeg kjørte en runde d-aspartic acid kombinert med Erase (godt mulig det var placebo, men uansett "mer" effekt enn SARMs)
Vis hele sitatet...
Dummeste jeg har lest. Du skriver "SARMs" som i at det er ett stoff, og ikke en gruppe. Det blir akkurat som å si at "bol" ikke fungerer, uten å spesifisere hva det er du har prøvd.

Uansett er f.eks. LGD-4033 og ostarine stoffer som er bevist at fungerer. Det er ingen kontrovers om det fungerer eller ikke. Ja, det er en viss forskjell på person til person, men mest sannsynlig har du prøvd et falskt produkt.


Sitat av Rundstykke Vis innlegg
For og unngå side effects så må man helst ikke bruke det i over 4 uker. Hvis du gjør det så får du omtrent de samme side effektene som du får med vanlig bol:

Acne
Baldness
Cholesterol disparities
Excess body hair growth
Gynecomastia (growth of abnormal large breasts in men)
High blood pressure
Liver toxicity
Vis hele sitatet...
Svada.

Sitat av Playroom Vis innlegg
Har sett litt rundt på forskjellige SARMS, fant en fra medevil labs som heter Tri-Sarms. Noen som er kjent med eller bruker disse stoffene?
LGD-4033
S-4 (Andarine)
Ostarine
Vis hele sitatet...
S-4 er ikke anbefalt. Lite gains og har et par sære bivirkninger, som f.eks. dårlig nattsyn og gul-aktig syn om dagen.

Ostarine og LGD-4033 er de to som er mest brukt.

LGD-4033 er det som oftest er anbefalt, og den sterkeste SARMen. Det har også mest suppression, men ingen total shut-down som testosteron/steroider, og recovery tiden er betydlig kortere enn steroider. Så og si ingen bivirkninger bortsett fra suppression.

Hvis du leser om noen som får grusomme birvirkninger av en SARM, kommer det som oftest frem at de har fått prohormoner eller lignende.

Ostarine er også ofte anbefalt, men det er svakere, men har også mindre suppression.

Det er generelt ikke anbefalt å ta flere SARMs samtidig, ettersom de fungerer relativt likt. F.eks. er det bedre å heller ta en større dose LGD-4033 enn å ta både LGD-4033 og ostarine.

Ligger mye bra informasjon på nettet. Reddit er et flott sted å starte.
https://www.reddit.com/r/PEDs/commen...ac6/sarms_faq/

Vær også forsiktig med hvor du bestiller fra. Mye scam ute og går med SARMs.