View Single Post
Var nok heller jeg som dessverre formulerte meg litt dårlig i svaret mitt.
1. Det jeg mente med type ører var hvordan teknikk man bruker for å få til "pointinga". Har sett at noen gjør det med å legge inn implant på helix. og at noen gjør det ved å sy sammen toppen av øret. Vil gjette på at en kirurg kanskje hadde lagt til ved på toppen for å få til pointinga.
2. Dårlige studioer kan føre til dårlige resultater. Kanskje derfor jeg var litt bitter i første innlegget mitt, hehe. Men de profesjonelle studioene tar virkelig arbeidet sitt seriøst. Kan nesten garantere at man kommer til å få profesjonell service og profesjonelt arbeid hos ett studio som f.eks CALM(som er verdenskjent pga sitt gode arbeid). Grunnen til at jeg legger til dette er for at det blir overkill å gå til en plastisk kirurg for en prosess som de profesjonelle studioene har god kompetanse på. Merk: Her mener jeg ikke at man skal spare penger og gå til ett shabby amatørstudio!
Sånn! håper at jeg fikk skrevet ett litt mer hjelpsomt innlegg og at jeg ikke virket for sur nå Bare å kontakte meg videre for eventuelle spørsmål, så skal jeg forhåpentligvis klare å besvare de.