View Single Post
Sitat av auting82 Vis innlegg
Jeg har ikke vært advokat i saken og har full innsyn nei.Jeg sier IKKE at de ikke har gjort det, men jeg er ikke an av de som kaster seg med i lynsjemobben bølgen før jeg har alle fakta på bordet.
Det virker som om følelser tar overhånd i slike saker.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke snakk om å hive seg på lynsjemobben å sette seg et minimum inn i saken før man uttaler seg er det? Rettsdokumentene er offentlig. I den aktuelle saken du omtaler så tvilsomt er det liten tvil om hva som faktisk skjedde, gutta ble frikjent straff av noen lekdommere men ble vel dømt av retten til å betale erstatning. I den aktuelle tiden etter dommen ble det skrevet og reflektert en del over hvordan dette kunne skje. Mye tyder på at virkeligheten er ganske annerledes enn i hodet ditt. Særlig interessant har det vist seg gjennom flere saker at kvinner er de som selv har lettest for å dømme kvinnelige voldtektsoffere som å ha skyld i det selv.

Jeg spør igjen.
Hadde jeg hatt sak i det hele tatt om situasjonen hadde vært omvendt?Hva hadde politiet sagt til meg hvis jeg hadde kommet med noe sånt?
Hun prøvde å ha sex med meg, men jeg sa nei.Vår kjønnsorganer var berørt 1sek, dvs hun har voldtatt meg. Tror ikke politiet hadde kalt henne inn til et avhør engang, de hadde ledd og ikke tatt saken seriøst.
Vis hele sitatet...
Ingen som kan hindre deg i å tro det. Men du bør nok få deg en advokat som kan snakke for deg for du har noen absurde ressonnement og holdninger. Hvis du blir ledd av i forhør eller i retten så er det ikke sikkert det er i din favør.