View Single Post
Sitat av auting82 Vis innlegg
Det er jo dette hun går for helt klart. Det idiotiske rettssystemet kommer til å gi henne det og legge meg i gjeld på 150.000 om ikke mer.For et land og for et system.
Jeg må ærlig talt innrømme at jeg har endret synet på voldtektsoffre og om deres troverdighet.
Tenker bare på Andrea Voldum saken hvor folk har vært veldig raske med å tro henne og det ble nesten igangsatt en folkelig lynsjekampanje mot de tre gutta.Dette selv om retten faktisk to ganger frikjente disse gutta.
Hvorfor skal vi automatisk tro en jente som kommer gråtende og hevder ting og tang.
Er det ingen som faktisk kan se for seg at noen kan angre sex for deretter prøve å finne syndebukker.

Jeg lurer på hvor langt jeg hadde kommet med en voldtektsanklage mot henne,hvis hun tillegg hadde hoppet på meg mens jeg sov?
Tror retten hadde ledd av meg og sagt, you Lucky boy.
Vis hele sitatet...
Forstår at du er frustrert mtp situasjonen din, men snu på det: Den saken var av et ganske annet kaliber enn denne. De hadde sakkyndiguttalelser på at hun hadde fått potensielt dødelagt dose dop, og vitne på at hun var nærmest bevisstløs og måtte bæres. Hun er diagnostisert med posttraumatisk stressyndrom, og det blir du ikke av å sutre litt til psykologen. I tllegg har du ting som aldersforskjell, erfaring med dop, og tre mot en. Pluss vitner som tidligere har anmeldt dem for å spike drinker. Og LIKEVEL ble de frikjent.

Får å dømmes til erstatning må det fortsatt være sannsynlighetsovervekt. Det skal en del til i slike saker. De fleste ekte voldtekter ender med henleggelse eller frifinnelse, fordi tvilen kommer tiltalte tilgode. Ord mot ord holder ikke.
Sist endret av entropi; 16. desember 2016 kl. 09:58.