Tråd: Pizzagate
View Single Post
Sitat av Provo Vis innlegg
Så vidt jeg vet – og korriger meg for all del om jeg tar feil – så er det ikke lov å ta med innkjøpte småbarn for å misbruke dem seksuelt i Det hvite hus heller. Så argumentet om at pølser ikke er lov er rimelig latterlig, for å si det så pent som mulig. Så hva er mest sannsynlig av at det som står i e-posten er usant, overdrevet eller en intern spøk, eller at hele det øverste amerikanske maktapparatet driver en personlig pedofiliring?

Det sagt, så tror jeg heller ikke at presidenten og familien står på gata utenfor eiendommen og spiser sine måltider, og siden de nå faktisk bor i Det hvite hus – og det rett som det er blir arrangert større selskap med middagsservering der – så tviler jeg sterkt på at det matforbudet du skisserer er av den typen du innbiller deg.
Vis hele sitatet...
Jo - det er så strengt. Det er derfor dette er veldig merkelig. Det er i beste fall ekstremt sløseri og brudd på sikkerhetsprotokoller...

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/30231

"I'm dreaming about your hotdog stand in Hawaii..."

Hvorfor er den gjengen så opphengt i pølser og pizza? Internhumor? Og media skriver febrilsk om at det er "debunked", men de sier bare ordet "debunked" uten å faktisk debunke det. Det bærer Wikipedia-artikkelen preg av og.

Sitat av Provo Vis innlegg
At dette i det hele tatt er et tema enkelte tilsynelatende tar seriøst, er så hinsides galimatias at det lar seg ikke beskrive med ord.
Vis hele sitatet...
Ikke et argument, du om det