View Single Post
Jeg jobber på et stort kjøpesenter og jeg ser enormt mange mennesker daglig.
Det har blitt hverdagskost å se en nydelig ung blond norsk kvinne med en utlending trille på en barnevogn med 4 halvbrune barn.. Men jeg har enda ikke noen gang sett en norsk mann og en muslimsk kvinne med barnevogn trille forbi.
Jeg som en ung hvit mann begynner å dra den konklusjon at det er både dumt, uansvarlig og direkte farlig å spre genene sine videre med en hvit kvinne slik hele norges fremtid skal omstilles.
Knvinnene i dette landet skriker som aldri før i likestillingensnavn men la meg spørre:
Er det rettferdig at dere skal få hundretusener flere sexpartnere å velge mellom samtidig som oss mannfolk ikke skal kunne røre en eneste muslimsk kvinne for da får vi en kniv i ryggen. Kaller dere dette likestilling?
Siden vi er så ivrige på utrydde det hvite folk her i norden, så vil jeg opplyse om at dersom hvite menn gjør det samme som kvinnene her i landet så kan vi øke hastigheten på utrydding prosessen med ca 100%!
Ønsker dere ikke likestilling?

Jeg sier ikke at jeg har lyst på en muslimsk kvinne. Dette er et prinsipp spørsmål direkte til kvinnene her i landet. Jeg ELSKER norske kvinner! men kvinner vil ALLTID følge alfahannen. Muslimske menn har kvinnene sine i band, oss hvite menn kan ikke røre dem. Samtidig som de har taket på våre egne kvinner. Noe som direkte tilsier at de har balletake på alle oss feige norske menn! Det er muslimske menn som for tiden er alfahannen i norge. Det er de som setter spillereglene og det er vi som lar oss dominere. Hvor er likestillingen kvinner?