View Single Post
Sitat av Hodepute321 Vis innlegg
Som han første karen sier! Har det vært en bra setting når du har røyket? At dere er hjemme å koser dere å bare chiller, eller under litt stressende omstendigheter? Første gang jeg røyka skulle jeg på bussen rett etterpå, men måtte vente på kjøpesenteret da busstoppet var rett utenfor. Jeg gikk i runding i hele første etasje, og husker folk stirret på meg, noia som faen! De symptomene du beskriver har jeg egentlig aldri fått av å røyke. Hasj skal jo egentlig "tvinge" deg til å bli glad. Så om du har røyket 6-7 ganger og det bare har vært bra en gang, ville jeg nok kraftig vurdert om det ikke er for meg. Med mindre du har røyket under en dårlig setting. Det som skjedde med meg når jeg var nybegynner og gjorde det, var at jeg fikk ekstrem noia, men ikke noe mer.
Vis hele sitatet...
Settingen har vært veldig bra noen av gangene, bare chilla hjemme i sofaen. Det er en av de bedre turene jeg har hatt, men ble fortsatt ganske nedfor. Den gangen jeg fikk den gode rusen var vi ute i Polen, med kompisen min og et par andre vi ikke kjente. Mulig jeg ga litt mer faen da, når jeg var i Polen og tenkte ikke på konsekvensene som jeg gjør her hjemme. Tenker alltid på politiet og andre folk. En gang røyka vi i skogen hvor folk gikk tur rett ved siden av. Den gangen fikk jeg også en ganske dårlig tur.

Må vel bare ta det i bedre settinger da kanskje? Og tenke på andre ting enn politiet. Takk for svar!