View Single Post
Trådstarter
22
(Gelemannen)

Greit, du har meg på den. det har bare vært skuffende og se de falle sammen fra de flotte menneskene de var til, og bli skall igjen, særlig det jeg skrev om første kjærlighet litt oppi her.. og du har nok rett i at jeg ikke har sett helt objektivt på det, jeg mener, jeg så meg og dem som likestillte engang og jeg klarte det men ikke de. vet ikke om det er like tydelig for deg/dere, som for meg og se hvor glippen gikk?
jeg har håp for dem, enda! men ser ikke hvordan det skal gå seg til når vi lever i en verden som stadig glorifiserer det mer og mer og røyke hasj/weed og 420 blaze it, og hele den greia der. så lett påvirkelige avhengige er (snakker av egen erfaring er også) er det ikke sunt for bedringen deres med all hip-hop kulturen de blir foret med.

(Kjartan27)

hva var det du fant ut av at du hadde rett på fra NAV? jeg sliter med og få noe gjort, de skyter meg ned samme hva jeg sier og gjør.. Har nevt at jeg teknisksett lever under fattigdoms grensen per nå, etter jeg ble arbeids ledig, men "det får ikke hjelpe, du får ikke nødpenger, før søknaden er behandlet" det tok 2 uker.. bare for og komme med et eksempel.

jeg forventer ikke noe fasitt svar på problemene mine, som sagt er jeg klar over at det er kun jeg som kan gjøre noe med det i bunn og grunn, men jeg vil gjerne ha noen råd og retningslinjer på hva som KAN gjøres for og komme i gang med de planene jeg har til nå

Gratulerer, med liv vel snudd, Kjartan! håper jeg kan bli "som deg" en dag!
Sist endret av KJF93; 12. november 2016 kl. 20:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.