View Single Post
Sitat av reflect78 Vis innlegg
Synes at freak ikke lengre er et sted hvor man har særlig stor tak høyde,og det at mennesker som ikke klarer formulere seg etter "rettnings linjene til moderatorer" er dømt til og ikke få sine poster postet ikke er rett,kanskje freak.no burde gå over til sitt gamle navn phreaking da det føles som mere rett enn og kalle forumet for freak,for og i mine øyne er en freak en som ikke passer inn i samfunnet,mens dere tydeligvis har en retningslinje der "freaks" skal være mainstream
Vis hele sitatet...
Da har vi nok ganske forskjellige oppfatning av hva det innebærer å være en freak. Å være en freak etter mitt skjønn betyr nemlig ikke at man ikke klarer å skrive et saklig innlegg, og bruker noen minutter på å sørge for at teksten ser OK ut og gir mening før man poster. Å være en freak i min bok betyr at man har spesielle interesser og at man er en fri tenker.

Kanskje forumet har vokst i en annen retning enn det du trives med. Det er jo til en viss grad beklagelig, men sånn er det altså. Jeg tror nok imidlertid ikke at vi kommer til å bytte navn pga. dette.
Sist endret av mentalmelt; 12. november 2016 kl. 18:57.