View Single Post
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
76
OC


Dette var i øyeblikket da sjansene til Hillary stadig ble verre og trykket ble for stort for denne unge VG-reporteren. Må sies at han som ble intervjuet prøvde å holde koken og engasjementet oppe og stadig gjentok at det var et lite håp igjen, ha! Ikke videre profesjonelt i et så historisk valg må jeg si.

Titusener av lekkede e-mailer fra Podesta, DNC og C.F viste oss at Hillary er direkte farlig og at det bare er penger som får hun opp på beina. Eller slengt sideveis inn i en van som jeg også har sett klipp av.

Men uansett hvor mange negative artikler og videoer jeg så av Trump så klarte jeg heller ikke å finne noe som var veldig ille. Stilt opp mot Wikileaks-avsløringene. Hillary-fans vil ikke engang diskutere innholdet i e-mailene for det har de visstnok lest i gjennom selv "og det er ikke så ille, ganske kjedelige emailer faktisk".

De aller fleste fans av H minner meg enten om en blanding hippier og hipstere som i tillegg er aggressive så tror jeg de bare er veldig lett hjernevasket av media. Fans av Trump minner meg veldig mye om et felles høyt rop for å få slutt på det vonde. Desperasjon og lengsel etter det virkelige Amerika.

Jeg så på en livestream av et Trump-rally for en stund siden da han kom til podiet - "Blacks for Trump!" "Latinos for Trump!" "Women for Trump!"
Senere pratet han varmt om LGBT. Hvorfor gjentas det så ofte at Trump er "something-phobic" når han snakker så varmt om hele Amerika. Et +10 år gammelt lydklipp av Trump var "the smoking gun" for Amerikanske medier som de gjentok daglig i ukesvis; men så avslørte Google trends at E-mailene til Hillary var mye mer populære enn teit gutteprat.

Kan lite fordypende om politikken deres hver seg og der kan hende at Hillary rent politisk har mer fornuft, det vet jeg ikke nok om. Er bare en fascinert outsider og lurer på om noen kanskje føler det litt likt som meg? Dette har nylig gått opp for meg og jeg føler meg ganske utilpass med det jeg lærer.

Ei venninne skrev til meg at Trump er for og støtter massemord. Og denne "Atom-bombe-knappen" er hun sikker på blir en realitet. Hun kunne også videre konkludere med at jeg ikke støtter han om 4 år igjen- uten at jeg gadd å svare på noe av det i det hele tatt.

Flere av oss kjenner også kanskje til businessmannen Trump og ble sjokkert over at det ikke fantes værre utsagn av han? Hvilket parti hadde Hillary og Trump mest sannsynlig stemt på dersom de bodde i Norge? Hvor biased har VG vært i forhold til Norske valg nå som vi ser den blodige sannheten?
Sist endret av SkinnyPIMP; 10. november 2016 kl. 19:00.