View Single Post
Tillater dere ikke ulike synspunkter på freak.no lenger? Jeg etterspør dokumentasjon på klimaendringer, dere kaller meg for navlebeskuende, uetisk og konspirasjonteoretiker?

Når jeg snakket om sult så var det på verdensbasis, slik som klimaendringer på verdensbasis? Jeg regner ikke med du holder deg til bare USA der?

En presidentperiode er på 4 år, deretter kan han bli gjenvalgt 4 år til. 8 år i "verste" fall for dere som mener han er så ekstremt dårlig for klimaet.

Tror dere virkelig 8 år er avgjørende? Ja, selvfølgelig vil det være temperatursvingninger, stormer osv, men 8 år er ikke nok til at alt håp er ute vil jeg tro.

Nå etterspør jeg igjen denne fantastiske dokumentasjonen på klimaendringer så skal jeg grave frem ting som undergraver det helt da det hele er ett sirkus av forskere som kun er ute etter publisitet og oppmerksomhet. Husker på videregående ble vi tvunget til å se Al Gore - En ubehagelig sannhet. Jeg debunka den filmen der samme dagen når jeg var hjemme. Den var full av falske påstander.

Dere som mener isen smelter i antarktis: Sjekk ut hva nasa har å si.

NASA kan ha så mye statistikk de bare vil, varmeste siden 1880. Spar meg. Statistikk sier ingenting. Det kan være eksterne faktorer vi ikke kjenner til. Vi har hatt istider og varmeperioder før i tiden. Hvorfor har det alltid svingt?
Sist endret av kongolavdenfemt; 9. november 2016 kl. 15:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.