View Single Post
Sitat av Ambryo Vis innlegg
Ja Xanor er en jævel, rart det ikke er A-prep egentlig med tanke på hvor ille, og raskt man kan bli avhengig. du vil sikkert bli irritert men du gjennomgår kun milde/moderate abstinens reaksjoner, og jeg stusser litt, har du bare tatt 45 stykker? Det høres nesten litt for lite ut til å få slike symptomer.

Når det kommer til liv og helse så dør du ikke, selvom det kan føles sånn, med mindre du har noe alvorlig underliggende, men du ser deg selv som frisk og rask ellers. Bit tenna sammen, ut ifra doseringene er du over det verste.

Jeg gikk selv på xanor lenge, 4-6mg hver dag i over 2 år sammen med masse annet benzo/zhypnotica, og etter dag 3 uten søvn klikket det smått, ble veldig dårlig hadde helt vanvittige humørsvigninger, og en hvilepuls på 199 til enhver tid. Heldigvis for meg har jeg en veldig bra fastlege som hjelp meg igjennom med nedtrapping, ellers vet jeg ikke hvordan det ville gått
Vis hele sitatet...
Jepp - kun 45 stk! Symptomene jeg beskriver er 100% reelle for min del. Det værste er hodeverket og "brain-zaps" som er der konstant. Har lest at man ALDRI skal gå cold turkey på xanax, men det gjelder kanskje ikke meg pga de moderate dosene jeg har tatt?

Jeg er evig glad for svaret ditt! At du forteller at det verste er over og at ingen permanente kan ha skjedd gjør dette lettere. Takk. Seriøst... Takk!