View Single Post
Jeg har eksperimentert en del med GHB, og tenkte selv i starten "hvorfor er ikke dette mer populært".

Man kan absolutt bli i helt fantastisk form dersom dosene sitter, full av kjærlighet og ikke så mye som en nerve. Synes virkelig ingenting kan måle seg med den formen man kan få av dette stoffet, våger meg til å si at det er helt vilt! Dette er også det nærmeste man kommer en Magic-pill hva å få seg fitte angår.

Men merket meg småting hele veien, jeg ble blant annet helt uhyre aggressiv og klappet til og med til et par stykker, noe som er helt ulikt meg.
Mediterer minst 2 timer daglig, og har gått på kampsport siden jeg var 6 år gammel og har ikke ETT voldelig ben i kroppen, but still!
Og damn, du kommer til å hate livet når stoffet går ut av kroppen, om det er engangsbruk eller ei, for dopamin-rebound'en kan gjøre selv den mest balanserte nærkis mega-psykotisk FORT. Følte meg også umåtelig råtten i kropp og sinn generelt lenge etter bruk, fikk brain-zaps om nettene og bare en generell følelse av at dette ikke var særlig godt for lille meg, lol.
For ikke å snakke om at et korn / en dråpe for mye å du kan faktisk risikere å "korke over" med anfall, pisse i buksa å ligge livløs ute blant folk som tror du er døden nær mer enn i drømmeland.

Just my 2 cents, godtfolk.