View Single Post
Sitat av serverDude Vis innlegg
Hvor mye tid har du med cola automaten? De har ofte en tube lock som kan dirkes. https://www.youtube.com/watch?v=ulzZ9T2oGPE
Jeg er 100% sikker på at cola automaten som tar kort ikke kan hackes, de kjører krypterte tuneller og dette er kravspec ifra VISA.
Vis hele sitatet...
Har ingen planer om å begå en krimilnell handling, jeg bare lurer på hvordan dette kan bypasses. Men metoden din såg skremmende enkel ut :O. kansje det er noe som kan prøves hjemme
Tviler sterkt på at det er noen enkel måte å hacke maskiner med kortautomat siden desse selvsagt har mye større sikkerhet. Det finnes mangen måter for å angripe på når det kommer til maskiner, men på en maskin med visa og nettnerkstilkobling er det kansje ikkje så lett som å replaye attacks.

Sitat av Dyret Vis innlegg
Solarium er derimot noe enklere, da mange av disse benytter proprietære solkort. Hvordan disse fungerer er forskjellig fra system til system, men noen har balansen registrert rett på kortet. Da er det snakk om å bare lese og skrive tilbake igjen balansen din mellom hver gang. Vanligere er nok å ha en ID på kortet som kan slås opp sentralt for å se på balansen. Der er det igjen muligheter for at kryptering er brukt, men ellers vil nok metodikken din fungere.
Vis hele sitatet...
Har du noen aning på hvordan dette gjøres? har prøvd i evigheter. Det er mulig å kopiere balansen å bare legge den inn igjen om du bruker dei gamle solkortene som fortsatt er brukbare. Har lagd en tråd om dette før men uten hell. som sagt har dette vert eit tema for meg som har pågått lenge. om du/noen har noe hint til hvordan dette kan gjennomføres så tar jeg gjerne i mot det
Sist endret av bugdetector; 28. september 2016 kl. 18:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.