View Single Post
Trådstarter
149
Sitat av hideout Vis innlegg
https://www.politi.no/kripos/kontakt_kripos/ - Du får slenge inn en epost og si at du er bekymret for utviklingen her til lands og høre om de kan gi noe tall på hvor mange beslag de har med forurenset hasj eller hasj som er inneholder syntetisk thc.

Du skal ikke være bekymret for at det går tungt inn på meg at du mener jeg ikke har peiling etter det første innlegget ditt :-)

Som jeg skrev tidligere, det forekommer at elendig hasj blir sprayet med syntetisk thc, jeg har selv sett det, men jeg har ikke noe tro på at det er veldig utbredt.
Vis hele sitatet...
Det du sier henger ikke på grep med hva som blir solgt rundt omkring. Det kan være du har vært heldig å hatt gode kontakter og ikke vært bortpå de tingene vi snakker om eller så bare snakker du tull å har lite kunnskap.

Selfølgelig blir hasj "forfalsket" for å få større profit. Mange av de som selger det selger jo amf og heroin også så de bryr seg fint lite om hva som skjer med brukere de vil kun tjene penger.

Tror du de sitter å sier vi blander ut amf å heroin med andre farlige stoffer for å få større profit. Men lar hasjen være "god" så vi gjør ingenting med den.