View Single Post
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
321
y0! Tror det bør roes litt ned her. Dette er snakk om en dude som er blitt bedt om å flytte ut i løpet av 5 dager. Han har såvidt røyka tjall. Dette er ikke livsfarlig. Han er ikke narkoman. Virker ikke som TS sliter betydelig. Galt å be noen som bryter reglene i heimen, om å pelle seg ut? Nopes..

Mexxy, du forteller at du er litt hardt ut og kjører. Det er en vesentlig forskjell å hive ut en som såvidt har røyka, i motsetning til en rusmisbruker som ruser seg på hardere drugs hver dag. Da kan man kanskje begynne å tenke om hvorvidt det er lurt å kaste ut barnet sitt eller ikke. Men hvor mange druggies kjenner dere ikke som har blitt bedt om å flytte til helvete ut etter flere års rus, folk ut og inn dørene til alle døgnets tider, politi, stjeling etc. Tror dette er et vanskelig valg for foreldre flest. Kontrollen de har ved å ha ham hjemme, eller hive han ut for og få litt mere fred i hjemmet. Jeg vet av mange der dette har skjedd. Så jeg henger ikke med på at foreldrene til han dette skjer med, er så forbanna sinnsykt. Det skjedde jo til og med meg back in the days. Uskyldig helgerøyking i hjemmet, og det ble baluba når dem først fant ut. Det roet seg ned.

Truslene om å si fra på FB, arbeidsgiver etc. Jo, det er å gå over streken. Helt enig. Men dette er skit sagt i kampens hete. Hvis dem fortsatt mener dette, og kommer til å gjøre det. Vel, kjipt. Og jævlig idiotisk. Men man trenger ikke være psykopat, ondskapsfull og sinnsyk for å utføre en idiotisk handling.

Blir spennende å høre hva som skjer med TS. Kanskje det hele roer seg ned og han fortsatt bo hjemme på visse betingelser. Ingen er tjent med å ødelegge familiære forhold komplett pga. litt hasjrøyking. Forhåpentligvis synker denne tanken og lander okidok oppi hodene til foreldrene.