View Single Post
Sitat av entropi Vis innlegg
Har ikke blitt kastet ut hjemmefra, men etter samlivsbrudd har jeg bodd på sofaen til kompiser til jeg har funnet noe selv. Har du noen som kan huse deg mens du ordner deg, evt noen som kan låne deg et depositum? Forskudd på lønn eventuelt?
Vis hele sitatet...
Forskudd på lønn er noe jeg har tenkt å spørre arbeidsgiveren min om. Det har jeg aldri spurt om tidligere, så jeg regner med at det går greit for denne gang. Skal fortelle rett ut at jeg har blitt kastet ut, og be om forståelse for situasjonen min.
Har noen ålreite kollegaer, men vi har ingenting til felles utenom jobb. Vil være vanskelig for meg å spørre om å bo hos noen av dem, da de kollegaene jeg har kontakt med enten bor hos foreldrene sine, eller sliter litt selv med bosituasjon.

Vil først ha en plan for hva jeg skal bruke pengene til og hvordan jeg skal finansiere husly og mat, før jeg spør om forskudd på lønn. Campingvogn er en god idé som jeg skal se på.

Det som også er negativt med situasjonen er at jeg trener er idrettslag i nærområdet (etter arbeidstid), noe jeg har gjort i 2 år og som har gitt meg mye glede i livet mitt. Disse barna har jeg at fantastisk forhold til, og det blir trist å si farvel til dem.

Hjertelig takk for alle svar, forresten!

Hadde ikke forventet noen form for hjelp.
Noen av dere har gitt meg idéer som jeg kan bygge videre på.

Noen ganger i livet treffer døra deg midt i trynet, og da må man bare være kald og prøve å gjøre det beste ut av det, til tross for at alt ser som mørkest ut.
Sist endret av olle95; 3. september 2016 kl. 14:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.