View Single Post
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
tenk at folk har blitt hjernevasket så mye at de er villig til og hive barnet sitt, sitt eget kjøtt og blod, ut på gata for at han tar med et rusmiddel hjem, hvor gikk det galt?? sånn er forøvrig mine foreldre også. Har du ingen andre nære familie medlemmer som du kan være hos som kanskje ikke nødvendigvis er like konservative som dine foreldre? evt høre med nav da om de har noen boliger stående klare for en som har blitt hivd på gata
Vis hele sitatet...
Ja, har en onkel og tante som jeg tror er mer liberale enn mine
foreldre. Problemet er at de bor ganske langt ute i skogen. Et sted hvor det er lite tilgang til kollektiv transport, og uten bil vil jeg være avhengig av skyss for å komme meg på jobben min, som ligger ganske langt unna.

Er helt enig med det du sier. Siden faren min åpenbart tror jeg er hobbynarkoman: Hvordan tror han at et liv på gata vil hjelpe situasjonen min? Jeg har hatt minimal kontakt med han etter hendelsen, men planlegger å ha en skikkelig samtalen før jeg flytter ut. Det er også urettferdig at de har null sympati med at jeg nettopp har gått fra kjæresten min. Både min mor og far har konkludert med at det er rusbruk som er grunnen til at hun forlot meg, til tross for at det er 8 måneder siden sist jeg røyka. Virker som at de begge har mista tillitt til meg, og moren min fortalte meg alene i dag at hun faktisk hadde lengta etter å forklare faren min om "den andre siden av meg".

Jeg har vært meg selv og hatt de beste hensikter. Føler meg som søppel akkurat nå, og er svært langt nede.
Har aldri gått til psykolog før, men jeg har dessverre ikke penger pr.dags dato til å gå til psykolog-timer. Ønsker å spørre mine foreldre om de kan finansiere de første timene, men er nok nødt til å si at grunnen er at jeg vil bli 100% nykter resten av mitt liv. Igjen vil dette dessverre bekrefte inntrykket deres om at jeg er narkoman.
Sist endret av olle95; 3. september 2016 kl. 14:20.