View Single Post
Hei,

Jeg ble i dag oppringt av politiet hvor jeg er blitt anmeldt for vold (slå ei jente faktisk) på byen noen uker tilbake. Det er noen sorte hull fra kvelden, men kunne aldri funnet på å slå ei jente (dette ville jeg selvsagt husket). Jeg møtte ei jente som jeg tidligere hadde pratet med på tinder, slo lag med henne og vennene på et utested. Husker å ha pratet med fornærmede, men kun en kort samtale.

Reiste ut for å kjøpe en pakke røyk og var på vei tilbake til utestedet da utkaster nektet meg inngang pga jeg var for full. Ble litt irritert, men politi kom og roet ned situasjonen og bortviste meg fra sentrum. Da jeg stod å snakket med politiet, husker jeg ei jente som pekte på meg mens hun også snakket med en annen politimann. Jeg tenkte ikke noe mer over dette og reiste videre.

Tok så taxi på vei hjem, men fikk melding fra tinder treffet om at det hun hadde nachspiel og jeg var invitert. Dro dit, drakk litt til og sovnet.
Våknet opp dagen etter, lo og skrattet med folket der og reiste hjem. No big deal

Jenta jeg ble med hjem på nachspiel var jo bestevenninne med fornærmede som anmeldte meg for vold... Jeg forstår absolutt ingenting nå!

- Hvorfor tok ikke politi meg inn da jeg ble anmeldt for vold midt på åpen gate?
- Hvorfor inviterte venninnen meg hjem om jeg hadde utført vold mot fornærmede?

Uansett, nå er jeg temmelig nervøs for avhøret i morgen. Jeg vet med 100% sikkerhet at jeg ikke har gjort noe galt, men må jo også innrømme at det er noen svarte hull fra kvelden. Jeg fikk i meg litt mye alkohol. Jeg er absolutt ingen voldelig person og har kun vært i få slagsmål tidligere...

Burde jeg si det som det er i avhør? Eller vil de da bruke det de kan mot meg? For eks at jeg var beruset og det finnes sorte hull fra kvelden?

Eller burde jeg oppgi navn, adresse og annet pålagt informasjon og si jeg ønsker å tie om saken til den tas opp i retten?
Sist endret av rumpetroll; 31. august 2016 kl. 21:20.