View Single Post
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Dere ser opp til han, men for meg er han ikke mer enn en person med ok økonomi som skriver om forbruket sitt.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om ser opp til er riktig ord; jeg beundrer at han ikke gir opp og jobber som f.... selv om han ryker på smell etter smell. Jeg syns det er trist at han ikke har kommet seg ut av sumpa, og skremt over at selv en såpass oppegående person blir så nedkjørt. Han er ikke bare "en person med ok økonomi"; han er en person som hadde en rasjonell tilnærming til dopbruk, men allikevel gikk på en megasmell.

Sitat av Oshugon Vis innlegg
det ligger rett og slettt ikke i min natur å havne i samme fella.
Vis hele sitatet...
Vel, som entropi påpekte - dette høres mistenkelig ut som det Bloodshot sa i begynnelsen av sin egen tråd:

Føler meg ganske sikker på at dette er et stoff jeg ikke kommer miste kontrollen over.
Vis hele sitatet...
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Tydeligvis er det mange som tviler på min dømmekraft, å ta slike ting som heroin seriøst nok, av den simple grunn at dere ikke kjenner meg godt nok, mitt potensial er unikt, ulikt noen annes både her på bruket og i verden.
Vis hele sitatet...
Eller som TøffeTom sa det:

Det du også nekter å anerkjenne er at jeg er unntaket fra reglene
Vis hele sitatet...
Jeg føler meg rimelig sikker på at fellesneveneren her ikke bare er at du har samme innstilling som TT og BloodShot hadde, men at du er ruset på H når du skriver dette. Når man er ruset, har man gjerne den holdningen; man er uovervinnelig, og folk som ikke innser det forstår bare ikke hvor awesome du er.

Det at du skriver dette, viser for meg at du allerede er på vei til å ryke på nøyaktig den samme smellen som våre to venner. Jeg håper at jeg tar feil, og at du faktisk er unntaket. Hold oss uansett oppdatert; som du sikkert har sett, er Freak jævla flinke til å både lytte og komme med tilbakemelding uten fordømmelse.