View Single Post
Første perioden på SSRI er alltid litt spesiell. Du har litt "gi faen" holdning, dette er også grunnen til at endel tar livet sitt når de begynner på slikt.

Cipralex er noe av det svakeste jeg har brukt av slike medisiner, men du vil føle deg generelt sløv de første ukene om du bruker det som tenkt, spesielt om morgenen, etterhvert føler du ikke mye da kroppen din "normaliseres" og du blir vant til medisinen.
Om jeg husker rett så blir du ekstra ruset ja, jeg blandet litt med cannabis, sikkert noen øl også, uten at jeg husker detaljene(tåkeperiode i livet mitt), men du vil få en kraftigere nedtur og bakrus også.


Helt ærlig vil jeg ikke anbefale det. SSRI er i mine øyne "zombie" medisin. Du dør litt som person og blir "enda en i saueflokken" som bare drifter igjennom dagene. Men er du i en vanskelig situasjon så kan de hjelpe i en periode for å få livet tilbake på riktig vei. Regner med det blir verre av å bruke det som rus innimellom. Bare min mening, jeg vil ikke være noen moralsk stemme her.

Uansett, vær forsiktig, og vær bevisst på at du har lettere for å gjøre "dumme ting" enn ellers.