View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Hei src!

Jeg anbefaler virkelig å lese de to første postene i tråden her da det er informasjon du burde få med deg der, noe av det vil jeg allikevel nevne her:
Ikke mål doser i antall sopp, bruk en vekt, sopper kan variere i størrelse, dog skal jeg innrømme at jeg aldri målte dosene på vekt når jeg var 18 år.
10 sopp vil være nok til at du kjenner noe ja, selv var dosene mine rundt 30 sopp eller "en håndfull" ofte.

Det er noe som heter HPPD, det er en tråd om fenomenet her, dette er ikke noe risiko verdt å bekymre seg for, men å vite litt om det skader ikke. Det er heller sannsynlig at man ikke er komfortabel med en psykedelisk opplevelse, og får en litt kjipt opplevelse. Alt avhenger litt av personlighetstypen din, for å ta et litt banalt eksempel:
Om du en dag etter jobb, uten at du har noen planer den kvelden, setter deg på feil trikk/buss/tog, og bare for å gjøre det litt mer kjipt: Det er en ekspressrute som ikke stopper før om en time, du vil altså miste to timer av dagen din på dette.
Er du typen som bare innser at det ikke er noe vits å bli sur, lene seg tilbake og prøve å nyte turen eller vil du bli oppgitt, sur, og føle at dagen din er ødelagt?

Ikke at dette er noe fasitsvar på dette med psykedeliske opplevelser, men om du er typen til å ta ting på sparket og jobbe med det du får servert, mener jeg man er mer skikket til å takle de rare sanseinntrykkene man kan bli servert.